czwartek, 31 grudnia 2015

31.12.79: Już wkrótce

Już wkrótce wezmę się za siebie, wezmę
się w garść, zrobię porządek w szufladzie,
przemyślę wszystko do końca, zaplombuję zęby,
uzupełnię luki w wykształceniu, zacznę
gimnastykować się co rano, w słowniku
sprawdzę kilka słów, których znaczenie jest dla mnie wciąż niejasne,
więcej spacerów z dziećmi, regularny
tryb życia, odpisywać na listy, pić mleko,
nie rozpraszać się, więcej pracy nad sobą, w ogóle
być sobą, być wreszcie bardziej
sobą

ale właściwie jak to zrobić, skoro
już,
i to od tak dawna, tak bardzo
nim jestem

/Stanisław Barańczak

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie widziałam tego wiersza i pomimo że nie przepadam za poezją, ten akurat mi się podoba. Może dlatego, że jest taki prosty. Muszę gdzieś go zapisać.
    Myślałam, że już nie wrócisz, czasami wpadałam na bloga. Powodzenia w nowym roku, życzę dobrego blogowania. Pozdrawiam! herbivicus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, jesteś. Dobrze, że dałaś znak życia.
    Ale prawdę powiedziawszy nie wiem co mogę więcej napisać, może żebyś Ty pisała częściej? ;)
    W każdym razie trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, dokładnie...
    Na co czekasz? Jutro jest dziś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno Cię tu nie było, kochanie. Wracasz? Mam nadzieję, że tak, bo wszyscy tu tęsknią :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aby udało Ci się być sobą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello it would be nice if we follow each others and support each other. Let me know when you do and i'll return.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaplombować zęby to dobry plan xD Ja ciągle nie mogę dojść do stomatologa xD
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy wiersz, skłąnia do reflekcji ;)
    Pozdrawiam,
    IrisAnimae (dawniej Lina)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy. Z chęcią odwiedzam nowe blogi, ale nie musisz zostawiać mi swojego adresu (chyba, że nie udostępniasz go w swoim profilu). Dziękuję wszystkim moim czytelnikom. Bez was pisanie nie miałoby sensu.